Zadanie
Klient
Naše riešenie
Monitoring IT systémov v podnikoch skupiny Baumit ako služba poskytovaná z GAMO Cloud. V prvej fáze postupné nasadenie služby na 22 vybraných lokalít v celej Európe s monitorovaním až 600 kľúčových systémov a služieb. Incident management systém je v tomto prípade cloudovou službou, a to z dôvodu, aby bola zachovaná schopnosť monitorovať systémy a služby v celej Európe aj pri výpadkoch častí zákazníckej infraštruktúry. Zabezpečujeme tým pre Baumit službu s vysokou dostupnosťou a s vysokou pridanou hodnotou. K dispozícii sú prehľadové dashboardy a mobilná aplikácia napojená na centrálne monitorovacie riešenie.
Monitorovacia časť je prepojená s ITSM nástrojom operátorov zákazníckeho centra. Operátori zabezpečujú riadenie procesu v súlade s ITIL štandardmi a komunikujú v zmysle dohodnutého procesu priamo s riešiteľmi v anglickom jazyku. V súčasnosti poskytujeme monitorovacie služby na prvých ôsmich miestach v Európe: Česká republika, Francúzsko, Poľsko, Slovensko, Spojené kráľovstvo, Španielsko, Švajčiarsko a štáty bývalej Juhoslávie.