Moderne, prehľadne a profesionálne. S Office 365

Office 365 laptop

What we do

Centrum pre tímovú spoluprácu
Moderný spôsob riadenia firmy
Organizovanie tímovej práce
Rezervácia ľubovoľných zdrojov
Riadenie pracovného dňa
Komunikácia a videokonferencie
Poznámky a zápisy
Dotazníky a prieskumy

What we do

Centrum pre tímovú spoluprácu

Poskytnite členom tímu priestor a prístup k informáciám, ktoré potrebujú. Teams vychádza v ústrety práci v tímoch, ktoré pracujú na spoločnom výsledku. V množstve e-mailov je ľahké prehliadnuť dôležité informácie k projektu. Využite namiesto e-mailovej komunikácie spoločný priestor, kde je prehľadne a transparentne k dispozícii  celá vzájomná komunikácia spolu s relevantnými dokumentami. Používaním Teams získate:

  • Priestor pre rýchlu reakciu a vyjadrenia k návrhom kolegov. Prístup z notebooku i z mobilu.
  • Konverzácie dostupné všetkým členom tímu, možnosť zadávať preferencie alebo poslať správu iba súkromne.
  • Dokumenty uložené na jednom mieste.
  • Archív komunikácie v tíme.
  • Prístup a okamžité spojenie so všetkými členmi skupiny.
  • Prepojenie s ostatnými nástrojmi balíka Office 365 v celej šírke – hlas video, plánovanie stretnutí. Priamo integrované sú Sharepoint, One Note, Skype pre firmy.

 

Moderný spôsob riadenia firmy

Netrápte sa viac so zložitými tabuľkami. Prehľady o tom, ako sa vyvíjajú nové objednávky, v akom stave sú projektové náklady, aký obrat dosahujú konkrétne pobočky či ako ziskové sú jednotlivé produkty si zobrazte ako jednoduché a ľahko čitateľné obrazovky. Nástroje Power BI prinášajú možnosť riadiť firmu na základe reálnych dát, pomôžu odhadovať trendy a súvislosti. Prejdite z množstva údajov na štatistiky a reporty. Využite:

  • Prehľadný dashboard na webe alebo v mobile.
  • Nástroje pre interaktívnu a intuitívnu analýzu v online aj offline režime.
  • Výstupy a reporty zdieľané s kolegami.
  • Riadenie firmy na základe detailných informácií.
  • Možnosť pružne reagovať na zmeny dopytu.
  • Nastavenie vlastných pravidiel pre zasielanie notifikácií.
  • Prístup k potrebným poznatkom v súlade s ochranou a bezpečnosťou dát pred ich neoprávneným zneužitím.

 

 

Organizovanie tímovej práce

Už sa viac neutopíte v mori deadlinov, výkričníkov vo vašom diári a upozornení v mobile. Microsoft Planner je skvelým pomocníkom na spravovanie udalostí a plánovaní projektov. Jednoducho si určíte, aké sú kľúčové úlohy všetkých členov tímu a v akom termíne musia byť splnené. Plnenie týchto úloh si potom pohodlne skontrolujete aj cez mobilný telefón. A je úplne jedno, či sedíte v kancelárii, na porade, vo vlaku alebo práve odchádzate na dovolenku.
Zjednodušte si plánovanie, zadávanie a kontrolu úloh:

  • Vytvorte plán, zostavte tím, priraďte úlohy.
  • Priložte súbory a veďte konštruktívne konverzácie o úlohách.
  • Sledujte napredovanie svojho tímu a majte prácu vždy pod kontrolou – odkiaľkoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.

 

Rezervácia ľubovoľných zdrojov

Už nemusíte riešiť objednávky prostredníctvom telefónu, diára alebo e-mailu a strácať čas informovaním klientov o termínoch a časoch, ktoré sú ešte k dispozícii.

Microsoft Bookings je určený pre poskytovateľov služieb v rôznych prevádzkach. Nielen v kaderníctvach, autoservisoch, STK, zubných ambulanciách umožňuje pohodlnú rezerváciu ľubovoľných zdrojov. Vniesť poriadok a zabezpečiť čo najväčšiu efektivitu do toho ako evidovať objednávky, a ako priamo zákazníkovi umožniť evidenciu týchto objednávok.

  • MAJITEĽ jednoducho spravuje termíny objednávok, má prehľad v plánovaní zdrojov a preferenciách zákazníkov.
  • ZÁKAZNÍK sa môže objednať sám z prostredia webovej aplikácie alebo prostredníctvom svojho telefónu. Následne mu dôjde potvrdzujúci e-mail a pozvánka, ktorú si môže importovať do kalendára, aby na termín nezabudol.
  • PERSONÁL  poskytovateľa služby má k dispozícii termíny klientov, obdrží pripomienku na rezervovaný termín a čas zákazníka, a to aj bez potreby Office 365.
Riadenie pracovného dňa

Šetrite čas sebe aj svojmu tímu. Microsoft StaffHub je navrhnutý pre efektívne riadenie bežného pracovného dňa tímu aj pre jeho nadriadených. Nikdy nebolo ľahšie vymeniť si zmenu s kolegom, požiadať o schválenie dovolenky, neprehliadnuť dôležitý oznam pre výkon práce. Plánovanie zmien napríklad vo výrobnej prevádzke, v reštaurácii alebo v call centre je teraz nielen jednoduchšie, ale aj prehľadnejšie.
MANAŽÉRI vytvárajú, aktualizujú a spravujú plány zmien / rozvrh tímu. Podporované sú rozmanité možnosti kopírovania a úprav pre čo najjednoduchšie naplánovanie rozvrhu. V prípade hotového rozvrhu je tento možné jedným kliknutím odoslať všetkým dotknutým do ich mobilnej aplikácie.
PRACOVNÍKOM umožňuje vidieť priamo v mobilnej aplikácii vždy aktuálny rozvrh pracovných zmien. V prípade potreby si môžu zmeny vymieňať s ostatnými zamestnancami, požiadať vedúceho o dovolenku, voľno, komunikovať s ostatnými členmi tímu prostredníctvom rýchlych správ. Výmena zmeny, ako aj ostatné požiadavky zamestnancov sú smerované na vedúceho pracovníka na schválenie. Aktualizácie a oznámenia sú automaticky odosielané členom tímu.

Komunikácia a videokonferencie

Je všeobecne známe, že v Skype for Business sa bez problémov uskutočníte videokonferenciu či videohovor alebo môžete online komunikovať prostredníctvom krátkych správ. Online pracovné stretnutia môžete obohatiť a spestriť vyzdieľaním vlastnej obrazovky alebo zdieľaním súborov. Nemusíte cestovať, plnohodnotnú poradu môžete viesť aj z druhého konca sveta. Skype for Business môže slúžiť aj ako:

  • Zoznam kontaktov.
  • Nahrávanie hovorov aj videohovorov resp. prezentácií.
  • Prehľad o tom či sú vaše kontakty k dispozícii online práve v danej chvíli.

Skype for Business môžete používať aj v iných programoch balíka Office 365 na posielanie rýchlych správ, volanie alebo sa jedným kliknutím pripojiť k schôdzi.

Poznámky a zápisy

Svoje poznámky, zápisy z porád či kontrolné zoznamy si ľahko a prehľadne zaevidujete v aplikácii OneNote. Jeho najväčšou prednosťou je rýchle vyhľadávanie v záznamoch a množstvo drobných užitočných funkcií. Je to priestor pre informácie, ktoré si nedokážete zaradiť do kalendára alebo poslať mailom.

OneNote je štruktúrovaný na stránky, oddiely a bloky. Bloky si môžete ľubovoľne vytvárať a tiež zdieľať medzi členmi svojho tímu. Oddiely sa dajú farebne odlíšiť podľa dôležitosti. Do stránok vkladáte ľubovoľný obsah, bežný text a obrázky, zvuky, videá, ručne kreslené schémy, tabuľky, výstrižky web stránok, alebo nebo zaškrtávacie zoznamy. Navyše máte možnosť komentovať svoje vlastné poznámky. Aby bola práca s týmto nástrojom jednoduchšia, obsahuje aj niekoľko šablón, na základe ktorých si vytvárate nové stránky. Všetky zošity vytvorené v OneNote sú ukladané a synchronizované v cloudovom úložisku OneDrive a sú k dostupné aj z mobilných zariadení.

 

Dotazníky a prieskumy

Ankety s odpoveďami áno/nie dokážete vytvoriť aj v Outlooku. Rozsiahlejšie, viacotázkové prieskumy sa dajú vytvoriť rýchlo a ľahko. Nepotrebujete žiadny špecializovaný nástroj, všetko zvládnete priamo v prostredí Office 365 z webového prehliadača. V prostredí OneDrive sú k dispozícii nástroje na vytvorenie dotazníka s rôznymi typmi odpovedí. Potom len stačí vypublikovať alebo rozoslať  link na dotazník všetkým, ktorí ho majú vyplniť. Pribúdajúce odpovede môžete sledovať online, ich sumár si otvoríte v Exceli. Dotazník dokážete posielať nielen kolegom v tíme, ale aj externým spolupracovníkom, zákazníkom, dodávateľom. Výsledky sú vždy dostupné iba Vám. Tak ako všetky súbory uložené na One Drive, aj výsledky dotazníka môžete zdielať so svojimi kolegami.

Vďaka Office 365:

  • svoje dáta máte neustále k dispozícii, zálohované v bezpečnom prostredí cloudu,
  • nezáleží na tom, kde sa nachádzate (v kancelárií, v aute, či na dovolenke),
  • využívate moderné spôsoby práce (aj cez mobil, tablet, či webový prehliadač dokážete všetko to, čo na svojom PC),
  • plánujete si úlohy a termíny v spoločnom kalendári, ktorý môžete zdieľať aj so svojimi obchodnými partnermi,
  • dokážete viesť videokonferencie so zákazníkmi aj s kolegami na pobočke (Skype for Business vám umožní poradu so špecialistom aj na druhom konci zemegule),
  • využívate veľké množstvo ďalších funkcií, ktoré vám Office 365 prináša.
 
Stiahnite si náš eBook a vzdelávajte sa!

Ako začať využívať cloudové riešenie ?

Samotná inštalácia Office 365 nie je zložitá. Word, Excel, PowerPoint či Outlook si môžete aj stiahnuť do svojho počítača a využívať ich vtedy, keď nie ste pripojení na internet. Pre zachovanie kontinuity s existujúcim riešením je však výhodné migrovať nastavenia používateľov, ich mailové schránky a pracovné skupiny. V GAMO to všetko ovládame a vieme s tým efektívne pomôcť každému, kto sa rozhodne pre Office 365.

Kontaktujte nás
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
Späť

Prečo si vybrať GAMO ako partnera pre Cloudové služby a Office 365?

Certifikovaný Microsoft partner

GAMO je dlhoročným Microsoft partnerom a získalo nasledovné kompetencie: Gold Midmarket Solution Deployment, Gold Application Development, Silver Small and Midmarket Cloud Solutions, Silver Datacenter.

Skúsenosti z inštalácií

V našej spoločnosti sami využívame cloud ako aj produkty Office 365. Počas uplynulých rokov sme implementovali tieto riešenia u slovenských, ako aj nadnárodných zákazníkov.

Vieme ako najlepšie využívať IT riešenia

Ukážeme vám, ako najlepšie využiť výhody z cloudového riešenia, ako riešiť flexibilné prispôsobovanie IT zdrojov aktuálnym potrebám. Navrhneme, ktoré časti IT infraštruktúry je vhodné prevádzkovať v cloude a ktoré vo vlastnej serverovni. Zrealizujeme migračný plán s hladkým prechodom na nové riešenie.